Home > Christian > Denne mand tager på dates. Selv om han er gift. Lyder usympatiskt, men jeg er på hans side.

Denne mand tager på dates. Selv om han er gift. Lyder usympatiskt, men jeg er på hans side.

Jarrid Wilson er en mand, præst, forfatter og blogger. Og han har en tilståelse, der har fået alle i tale på det seneste. Du vil se hvorfor herunder.

På Jarrids blogindlæg, der hedder “Jeg tager på date selvom jeg er gift”, skriver han:

“Jeg har en tilståelse at komme med. Jeg går på date nogen, selvom jeg er gift.

Hun er en utrolig pige. Hun er smuk, smart, snu, stærk og sprituel. Jeg elsker at tage hende ud at spise, se film og shows, og fortæller hende altid, hvor smuk hun er. Jeg kan ikke huske sidste gang, jeg var vred på hende i mere end fem minutter, og hendes smil lysner altid op på min dag uanset omstændighederne.

Nogle gange besøger hun mig på arbejde uanmeldt, laver en fantastisk frokost til mig, eller kan endda overraske mig med noget, hun selv har bagt. Jeg har svært ved at tro på, hvor heldig jeg er ved at date nogen, selvom jeg er gift. Jeg opfordrer dig til at prøve det og se, hvad det kan gøre for dit liv.

Og forresten – fik jeg nævnt at den kvinde, jeg ser jævnligt, er min kone? Hvad troede du?

Bare fordi du er gift, betyder det ikke at dit romantiske liv og dates skal slutte.

Jeg har brug for at fortsætte med at gå ud med min kone, selv efter jeg har giftet mig med hende. At forfølge min kones kærlighed burde ikke være slut, bare fordi vi begge sagde, “Ja, jeg gør.” Alt for mange gange ser jeg forhold stoppe med at udvikle sig, fordi folk stopper med at tage initiativ til at stræbe efter hinanden.

Når man går på date, har man en tid, hvor man kommer til at lære en person at kende på en speciel og unik måde. Hvorfor skulle du ønske, at det nogensinde stopper? Det burde det jo ikke. De sommerfugle, du fik i maven på den første date burde ikke stoppe, bare fordi årene er gået. Vågn op hver dag og stræb efter din ægtefælle, på samme måde som hvis I stadig var på jeres første dates sammen. I vil se en drastisk ændring til det bedre i jeres forhold.

I ethvert forhold er kommunikation og ​​konstant jagt på hinandens kærlighednøglen. Ingen ønsker at være sammen med nogen, der ikke ønsker at vinde dem helhjertet.

Jeg vil opfordre dig til at gå på date med din partner, jage hans/hendes kærlighed helhjertet, og forstå, at dating ikke burde slutte bare fordi I sagde, “Ja, jeg gør.”

– Jarrid Wilson

Categories: Christian Tags: , ,
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

