Home > Uncategorized > Dårlig negativ oplevelse i Tivoli

Dårlig negativ oplevelse i Tivoli

Vi var tre som ville prøve nogle forlystelser i Tivoli, jeg selv, min søn og så min mor.

Først betalte vi 34 kroner for at parkere i 2 timer, og siden gik turen til Tivoli.

Der betalte vi for 3 biletter og 2 tur-pass, fordi at jeg regnede med at min søn ville prøva nogle af forlysteserne.
Biletterne og tur-passene kostede næsten 700 kroner.

Da det var gået næsten 2 timer, gik jeg og min søn ud for at betale 34 kroner mere for at undgå at få en parkeringsbøde.

Når vi kom tilbage, fik vi at vide, at vi skulle betale 2 x 15 kr. for at komme ind i tivoli igen, og det forstod jeg ingenting af, fordi vi havde allerede købt biletter og tur-pass. Jeg vidste dem kvitteringer og biletter, men fik at vide, at man skulle købe biletter inden man gik ud, hvis man ville ind igen!

Man må sige at danmark er afgifternes land, men selv om talen er om et mindre beløb, så føler jeg mig snydt af Tivoli, og det er årsagen til at jeg dropper at købe et årskort, og næste gang jeg skal i “Tivoli”, da bliver det Bakken istedet.

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

